Τηλ.: 22420-23139

ΝΕΑ

Τα λαθη της διαιτας
| Εμφανίσεις: 540 | Κατηγορία: Διατροφή Δευτέρα, 19 Ιανουάριος 2015 14:13

Τα λαθη της διαιτας

Οι γιορτές τέλειωσαν, τα κιλά όμως έμειναν! Εορταστικά γεύματα με φίλους και συγγενείς, πλούσια σε θερμίδες και λιπαρά, γλυκά και αλκοόλ από τη μία, και η έλλειψη της άσκησης, συνέβαλαν να αυξηθεί το νούμερο στη ζυγαριά! Και κάπου εκεί παίρνεις την απόφαση να ξεκινήσεις δίαιτα. Πριν ξεκινήσεις όμως, διάβασε τα πιο συχνά λάθη για να τα αποφύγεις:

  • Παράλειψη πρωινού γεύματος. Το θεωρείς εύκολο τρόπο για να μειώσεις θερμίδες. Ξεκινάς από την αρχή λάθος, η παράλειψη του πρωινού, συνήθως οδηγεί σε αυξημένη όρεξη στη διάρκεια της ημέρας με αποτέλεσμα να υπάρχει τσιμπολόγημα ή να καταναλώσεις μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού στο επόμενο γεύμα.
  • Αντικατάσταση γευμάτων. Πολλές φορές οι διαιτώμενοι, αντικαθιστούν τα φρούτα του διαιτολογίου ή ακόμη και παραλείπουν γεύματα με το γλυκό της αρεσκείας τους. Ο ανθρώπινος οργανισμός έχει ανάγκη από τις βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που προσφέρουν τα φρούτα, γι αυτό μην του τα στερείς! Φάε πρώτα το φρούτο σου κι αν έχεις ακόμη ανάγκη για γλυκό προτίμησε να καταναλώσεις μικρή ποσότητα. Μην ξεχνάς ότι τα φρούτα δεν έχουν καθόλου λιπαρά ενώ τα γλυκά και κυρίως του εμπορίου, έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε λίπος.
  • Το μέγεθος της μερίδας. Μειώνεις ακόμη και στο μισό την μερίδα σου, γιατί «ξέφυγες» τις γιορτές και νιώθεις τύψεις. Σε άλλη περίπτωση πάλι, στα φαγητά που αρέσουν προσθέτεις επιπλέον ποσότητα, με αποτέλεσμα να φας περισσότερο από αυτό που πραγματικά χρειάζεται το σώμα σου. Ζήτησε από το διαιτολόγο σου να σου εξηγήσει το μέγεθος της μερίδας σου και προσπάθησε να το διατηρήσεις, ώστε να παίρνεις αυτό που πραγματικά χρειάζεται το σώμα σου!
  • Χάνεις τον έλεγχο με τα σνακ. Υπολογίζεις σωστά τα γεύματα σου, αλλά αγνοείς το τσιμπολόγημα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ειδικά μετά τις γιορτές, συνεχίζουν να υπάρχουν γλυκά στο σπίτι, ή κάποιος στη δουλειά θα σε κεράσει ένα γλύκισμα τα οποία συνήθως δεν υπολογίζεις.
  • Παραλείπεις γεύματα. Δεν τρως τα ενδιάμεσα γεύματα με σκοπό να μειώσεις τις θερμίδες και να χάσεις πιο γρήγορα βάρος. Τα άτομα που τρώνε πολλά μικρά γεύματα τη μέρα είναι πιο ικανά να ελέγξουν την πείνα και να χάσουν βάρος.
  • Ροφήματα με πολλές θερμίδες. Δεν υπολογίζεις τις θερμίδες που περιέχουν τα ροφήματα που καταναλώνεις. Μερικά ροφήματα καφέ μπορεί να φτάσουν μέχρι 500 θερμίδες, γι' αυτό χρειάζεται προσοχή στην κατανάλωσή τους. Το αλκοόλ, οι χυμοί εμπορίου και τα αναψυκτικά περιέχουν επίσης αρκετές θερμίδες και ζάχαρα που πρέπει να προσέξεις.
  • Πιάτα- θερμιδικές βόμβες. Η σαλάτα σου μπορεί να μετατραπεί σε θερμιδική βόμβα αν προσθέσεις σος, αλλαντικά, κρουτόν, κτλ. Το ίδιο μπορεί να συμβεί αν αποφασίσεις να αντικαταστήσεις μία σπιτική τυρόπιτα, ή μία πίτσα με ίδια προϊόντα του εμπορίου

Προσπάθησε να αναγνωρίσεις τα δικά σου λάθη. Η καταγραφή των ποτών και των τροφίμων που καταναλώνεις, είναι ένας εύκολος τρόπος να τα αναγνωρίσεις και να τα αποφύγεις. Μην ξεχνάς ότι για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει να συνδυάσεις τη σωστή διατροφή με καθημερινή άσκηση!

Άλλωστε νους υγιής εν σώματι υγιεί!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ασκληπιού 5
85300, Κως
Τηλ: (22420) 23139
Κιν:(694) 650 2278
Email: skalaizi@yahoo.gr